Dnes je nedeľa, 20.október 2019, meniny má: Vendelín
Čas čítania
menej ako
1 minúta
Zatiaľ prečítané

Do leta fit vďaka schodom? ÁNO!

február 21, 2019 - 14:00
Ten, kto tvrdí, že nemá čas cvičiť, sa iba vyhovára. Popracovať na kondičke a ladných krivkách sa dá aj inak, než v posilňovni. Napríklad na schodoch.

Skúste vymeniť pohodlie a výťahy za schodiská. Ideálne čo najčastejšie a niekoľkokrát za deň. Ani sa nenazdáte a s vašou postavou sa začnú diať divy. Cvičenie s využitím schodov so sebou prináša hneď niekoľko výhod. Je predsa:

  • Nezávislé na počasí
  • Nič vás nestojí
  • Je časovo nenáročné

V prípade, že vás netrápia žiadne zdravotné problémy, by sa malo chodenie po schodoch stať vaším každodenným rituálom. Ide o skvelý spôsob, ako posilniť stehná, sedacie svalstvo, brušné partie i lýtka. Jedno poschodie  = desať spálených kalórií, takže v tomto smere určite platí: čím vyššie pracujete alebo bývate, tým rýchlejšie sa dostanete do formy. Používajte schody miesto výťahu minimálne 14 dní a záťaž kľudne postupne zvyšujte. Ak si vezmete do ruky tašku, pridáte na chrbát batoh alebo schody vezmete po dvoch, efekt ešte znásobíte.

Pravidelný pohyb po schodoch priaznivo vplýva na činnosť srdca, metabolizmus a podporuje zdravé kĺby. Tie v porovnaní s behom, zaťažujete podstatne menej.

Keďže počasie je v uplynulých dňoch priam jarné, zacvičiť si môžete aj vonku. :)

Outdoor Stair Workout

Autor: 
YouTube

- - Inzercia - -