Coca-Cola tento rok opäť prichádza s vianočnou kampaňou plnou emócií a inšpirácie. Na viac ako 75 trhoch spúšťa druhý ročník kampane „Svet potrebuje viac Santov“, ktorá zdôrazňuje dôležitosť láskavosti a štedrosti.
Táto iniciatíva prináša pútavé zážitky spájajúce tradície s modernými technológiami a povzbudzuje ľudí k dobrým skutkom, ktoré môžu priniesť skutočné zázraky.
Virtuálna snehová guľa ako darček pre blízkych
„Každý z nás môže byť Santom, a to pravé čaro Vianoc spočíva v drobných dobrých skutkoch,“ hovorí Kateřina Třísková, Marketing Manager pre ČR a SR. Novinkou tohtoročnej kampane je zážitok Create Real Magic™, ktorý umožní ľuďom pomocou AI vytvoriť virtuálnu snehovú guľu plnú osobných spomienok. Stačí naskenovať QR kód a pomocou multimodálnej umelej inteligencie si užívatelia vytvoria unikátny digitálny darček.
Vianočný kamión: viac ako len Santa
Coca-Cola prináša aj rozšírenú roadshow vianočného kamióna, ktorý prenesie návštevníkov za polárny kruh do Laponska. Okrem stretnutia so Santom si budú môcť užiť aj nové zážitky v podobe magického programu a prekvapení. Záujemcovia si môžu zakúpiť občerstvenie od Romana Staša a špeciálne personalizované fľaše Coca-Cola, pričom výťažok poputuje na podporu Červeného kríža.
Pomoc tým, ktorí to potrebujú
V spolupráci s Červeným krížom sa Coca-Cola zameriava na podporu osamelých a zraniteľných ľudí. Tržby z predaja občerstvenia a vianočných fliaš budú venované na vianočné posedenia organizované Slovenským Červeným krížom po celom Slovensku. „Cieľom je vytvoriť vianočnú atmosféru, ktorú si zaslúži každý,“ vysvetľuje Zuzana Rosiarová Kesegová zo Slovenského Červeného kríža.
Kampaň plná láskavosti
Coca-Cola svojou kampaňou upozorňuje aj na darcovstvo krvi, jeden z najcennejších prejavov ľudskej láskavosti. Prezentácia Červeného kríža počas roadshow bude informovať návštevníkov o význame darcovstva a rozptýliť mýty s ním spojené.
Nechajte sa uniesť vianočnou atmosférou a inšpirujte sa k tomu, aby ste sa stali Santom pre svoje okolie.